Eigenlijk had ik geen foto’s hoeven te maken, want m’n nichtje maakte ze ook. Toch hier een kleine impressie van de mooie stad Zutphen en m’n gezin waarmee ik daar was.
Klopt, die laatste foto is niet in Zutphen gemaakt, maar op de terugweg – in de metro – Rotterdam.















