Omdat mijn vriend Gertjan in Antwerpen studeert, ben ik af en toe in die stad. De buurt waar hij woont, doet niet-Nederlands aan. Dat is het natuurlijk ook niet, maar dat Antwerpen zo buitenlands kan lijken vind ik opmerkelijk. Vandaag liep ik een rondje en fotografeerde wat ik mooi vind, zoals zachte kleuren, rustige patronen en planten. En het mooist: Gertjan zelf.










Bertina says on
Mooi Laurie! Jammer dat ik niet kan komen :( volgende keer!
Laurie says on
Ha Bertina, ja, jammer! Maar komt nog wel een keer. Ik ben hier vaker, gelukkig :) Zal je af en toe wel vragen of het al kan en of je nog zin hebt!